FAQ

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden verwerkt en verzonden binnen 1-4 werkdagen. (ma-vr, met uitzondering van feestdagen) Binnen deze termijn wordt je bestelling door ons overgedragen aan de bezorgingsdienst. Als het druk is, is je bestelling meestal langer onderweg dan als het rustig is. Kleine bestellingen kunnen af en toe snel tussendoor worden verzonden, je krijgt altijd een mail als je bestelling is verwerkt.

Waarom is de verzendtermijn 1-4 werkdagen?

Een groot deel van onze collectie wordt handgemaakt door de eigenaresse van Blossom Jewellery, hierdoor is de verzendtijd iets langer dan je van andere webshops gewend bent.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, hoe kan dit?

Als je geen bevestigingsmail hebt ontvangen is de kans groot dat je een fout e-mailadres hebt ingevuld. Stuur ons even een berichtje met de naam waarop je bestelling is geplaatst + het juiste e-mailadres, dan kunnen we het e-mailadres aanpassen als dit nodig is.

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van mijn gegevens, kan dit worden aangepast?

Fouten in adres- of persoonsgegevens kunnen worden doorgegeven tot dat een bestelling is verzonden, daarna is aanpassen helaas niet meer mogelijk.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden geleverd door de door jou gekozen pakketdienst. Standaart maken we gebruik van DHL.

Ik heb mijn bestelling voor een bepaalde dag nodig, is dit mogelijk?

Stuur ons in dit geval een een mailtje naar info@blossomjewellery.nl, dan kijken we daar samen wat de mogelijkheden zijn.

Mijn bestelling is een cadeautje, kunnen jullie hem inpakken?

Yes, dit kan zeker. Geef bij de bestelopmerkingen aan dat het een cadeautje is, en voor welke gelegenheid, dan pakken wij het voor je in. Het toevoegen van een kaartje met een boodschap is ook mogelijk, ook dit kun je laten weten in de bestelopmerkingen.

Is het mogelijk om mijn bestelling te retourneren?

Dit is zeker mogelijk binnen onze retourtermijn, check hiervoor onze pagina over het retourneren van je bestelling.

Wat moet ik doen als er iets mis is met mijn bestelling?

Als er onverhoopt iets mis is met je bestelling, bijvoorbeeld een kapot of verkeerd item, dan kun je ons altijd een berichtje sturen. Dan proberen we de juiste oplossing te vinden voor je!

Kan ik na het bestellen nog een kortingscode toevoegen aan mijn bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk, kortingscodes zijn alleen geldig op een bestelling als je ze tijdens het afrekenen gebruikt.

Het product dat ik wil bestellen is uitverkocht, wat nu?

Stuur ons hiervoor even een berichtje, dan kijken we of we het product voor je kunnen aanvullen of laten we weten wanneer het product weer wordt verwacht.

Ik wil voor een groep bestellen, maar de voorraad is beperkt, wat is er mogelijk?

Voor grote bestellingen kun je ons een berichtje sturen, dan gaan we samen kijken wat de wensen zijn en of wij deze kunnen vervullen.

Ik wil een product op maat laten maken, kan dit?

Veel producten worden met de hand gemaakt, en kunnen we voor je op maat maken. Stuur ons hiervoor even een berichtje, dan kijken we welke maat geschikt is voor jou.

Ik wil een sieraad samenstellen/aanpassen, is dit mogelijk?

Sieraden uit onze webshop kunnen worden aangepast naar jou wens als ze handgemaakt zijn. Sieraden van andere webshops maken we helaas niet na, een eigen idee kunnen we wel voor je uitwerken.

Ik heb een andere vraag, wat kan ik doen?

Dan kun je een berichtje sturen naar:  @blossomjewellery.nl (DM) of shopblossomjewellery@gmail.com.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Zodra een bestelling geplaatst is kan deze niet meer worden geannuleerd. Wel kun je je bestelling retourneren, bekijk hiervoor onze pagina over het retourneren van bestellingen.